BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, April 11, 2011

hari membazir sedunia


ini cerite 8/4. sorry la cerita basi sebab dah lame tak update la der. saye pergi meronggeng dengan rumate-rumate saye lepas dah hantar PSM.before keluar saye berazam untuk tidak membeli apa-apa. saye just keluar temankan rumate-rumate saya.

tapi tibe-tine saye sakit hati time keluar. so saye bengang. bile saye bengang dan marah dan rase nak menangis saye pon membeli.saye beli

saye beli komik.hehe
sambil tunggu parata chicken chess saye siap saye boleh ketawa-ketawa
mas cakap macam ni ke perasaan ade adik.hoho.nasib awok la ade adik macam aku ni

and selepas berjalan and berjalan. saye TERbeli ini pulak


macam nak pergi over-the-sea la pulak beli boot ni
aku pon tak tahu kenape aku beli. tapi cantik.haha
make sure aku pakai eh

p/s:tadi sv saye call nak suruh saye tambah lagi PSM saye..arghhhh gile la balik lepas ni

2 comments:

  1. siot. cun seyhhhh kasot =__=" pinjam sebelah pon tape! :P

    ReplyDelete
  2. haha....xmuat gn kaki ko je..kaki aku kn comel

    ReplyDelete