BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, November 24, 2010

three bestie on ice

haip ^^
sekarang aku dengan bahagianya duduk dirumah.actually tak de la bahagia sangat sebab kena buat kerja rumah.jadi suri rumah separuh masa. separuh je bukan full time house wife. tak larat aku nak buat kerje rumah banyak-banyak. the best part is tak payah dah buat assigmnents yang menimbun-nimbun and boleh keluar rumah anytime aku nak..hehe...since balik rumah hari ni je lah yang aku tak kuar rumah.aku jejak je kaki kat umah ni.ade je tempat yang aku kene tuju.dengan suke rela and rela pakse.

isnin bebaru ni aku dengan 2 orang cinta hati aku seperti biase lah dena and fana bermadi asmara di ice skating bertemankan 2 orang adik aku yang aku kene heret gak sebab dah janji nak bawak dewang pergi main ice skating. even ni kali ke 3 aku menjejakkan kaki di bumi sunway aku tetap sesat even berbekalkan GPS and signboard.demmmm betol.serik dah aku nak drive sampai sunway.boleh fobia.lain kali aku nak suruh orang lain pulak drive hehe. sampai-sampai terus beli tiket wayang dulu sebab dena nak tengok harry potter then pergi beli tiket nak main ice skating.

time main ice skating huh seksenye tak payah cakap la.dah lame kot tak main.lepas tu nak kene jage dua orang budak yang tak pernah main. aku pon jadi nervous giler nak main.huhu.nasib baik ade fana yang pernah main Rollerblade.ade jugak la yang boleh menyelamatkan kami.

yea ^^ sampai jugak kat sunway

muke-muke bahagie before enter the ice ring.

berjaye berice skating even dena tak nak lepaskan tangan kiteorang and and lelaki sebelah tu sangat-sangat tumpang pemes

maintain cumel even dah penat and sakit kaki huk3

merekalah cinte hati saye

lepas penat main perot pun lapar

muahxxx tembam-tembat saye yang tak dapat di pisahkan

lepas dah puas tengok harry potter and duit pon dah terover budget kami pon memblahkan diri balik umah.on the way nak balik umah pon sesat gak.adoii la.aku tak tahu la macam mane aku nak hidup kat KL nanti kalau gini la gayenyer aku acik sesat.

p/s:saye makan banyak kat rumah.harap-harap masuk sem baru nanti berat saye naik. sebab time exam hari tu saye timbang berat saye jatuh dengan dasyatnyer ke 39 kg. tu berat saye mase first year kat UMP ok

No comments:

Post a Comment