BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, November 9, 2010

the shortest outing ever

hari ini dengan jayanye aku dan rumate-rumate ku berjaye keluar ke kuantan dalam masa 1jam setengah je. motif nak pergi kuantan sebab nak minum kopi.thats all.giler tak giler.pergi kuantan beli kopi then blah terus balik gambang hehe. macam kuantan tu sebelah UMP je. aku pon tak tahu macam mane aku boleh terjebak dengan plan ni.sebab aku tak mau nak pergi kuantan.tapi sebab rumate aku pergi gak.huhu.so aku pon terbanglah duit sebanyak rm15 just for coffee.haha.macam orang kaye sangat je aku ni beli kopi mahal-mahal.demi nak jaga duit aku malam ni makan nasi lemak yang jual kat aras je.pandaikan aku berbelanje.sile tiru macam saye ok ^^

p/s:struggle untuk study construction safety.ganbate bella!!

2 comments: