BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, November 11, 2010

akhirnyer aku jatuh

hari ni hujan lebat kat UMP ni, dari petang tadi hujan.makin lama makin lebat.aku yang duduk kat bilik ni pulak semakin kelaparan. nak turun cafe. tapi hujan. tapi cafe sebelah bilik je pon. maka aku dan rumate ku menggagahkan diri pergi ke cafe sebab dah lapar sangat. biasenyer kalau bukan hari hujan tak turun pon cafe. ni ngade-ngade je lebih. time-time hujan la nak lapar la ape.

aku pon keluar la bilik dengan menyarungkan selipa roxy berwarna-warni yang aku beli dekat teluk cempedak. keluar bilik baru kat tangga dah nak tergelincir.nasib baik dapat control macho lagi boleh berdiri lagi. dengan konfidentnyer aku turun keluar je dari pintu blok and dengan bertambah konfidentnyer aku buka payung and melangkah turun dari pintu blok. tibe-tibe......arghhhhhhh aku jatuh 2 anak tangga dibawah hujan lebat. terduduk aku kat depan pintu blok tu time tengah hujan lebat. sakit tau tangan aku tahan badan ku yang kurus kering ni. huhu. rumate aku yang terkejut aku jatuh depan die tu pon terus la papah aku pergi cafe. walaupon jatuh ku gagahkan juga pergi ke cafe. sebab dah lapar sangat. lantak la bontot aku basah ke tak.haha...
akhirnye aku jatuh jugak pakai selipar roxy tu. selame ni tergelincir je.hehe

p/s: tengah musim exam. tapi kena siapkan report..haish

No comments:

Post a Comment