BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, November 1, 2010

gelap masa depan kuh

akhirnya dapat gak aku nak menaip lepas dah sebulan aku tak update blog aku......ni semua pasal assignment yang melambak punyer pasal la..aku just mampu untuk bace blog dari jaoh je...

hari ni aku nak lepas geram puas-puas sebab bulan 10 banyak sangat rintangan yang mencabar tahap kesabaran aku.bulan lain pon ade gak rintangan just makin menjadi-jadi pulak bulan 10 ni.ni semua gara-gara seorang perempuan yang belajar je tinggi-tinggi tapi otak tak boleh pakai.mental betul la perempuan tu.harap je umur dah 28 dah nak kawen dah..tapi perangai..astaga...macam setan. suke sangat nak menyusahkan hidup orang. aku tak pernah la rasa nak marah or maki-maki orang lagi tua dari aku plus lagi-lagi kalau dia tu bagi ilmu kat aku. biasenyer aku respect orang-oarang macam ni. tapi kalau perangai pon tak macam orang yang berilmu mintak maaf la aku nak respect orang tu.

sem ni aku macam dah tak bileh nak maintain 3.0 aku sebab perempuan tu lah...bukan dengan aku je bermasalah dengan dia.satu class ade masalah dengan die.aku tak tahu la ape masalah die.

dah la mengajar pon tak betul. boleh pulak time mengajar die cakap "eh eh salah la" bukan sekali.tapi banyak kali.kurang dah confident aku nak dengar ape yang die ajar.mahu die ajar ajaran sesat mane entah.aku jugak yang nyanye.

lepas tu tak pernah nak ingat ape yang die cakap.mula-mula cakap kerja group.lepas tu orang lain tanye, die cakap individual, lepas tu nak kompemkan dengan die "eh saye ade cakap group eh...macam tu buat group la"..adoi!!!serabut hidup.tiap-tiap kali tanye soalan dekat die.jawapan mesti berubah-ubah.kalau jawapan tak berubah die mesti cakap tak tahu..demmm punya perempuan.

lepas tu suka tukar tarikh submission kerje. mula-mula suruh tarikh ni ni la sebab kata kiteorang macam tak cukup masa. sekali die tukar semua tarikh kena hantar on the same day.bayangkan 10 lab report+ 1 report mini project+ 1 report nuklear nak kene submit on the same day before pukul 12 and and on that day 7.30 pagi dia nak buat test. 2 minggu aku tak cukup tidur. duduk kat lab sampai ke malam sebab nak siapkan kerje dia. pergi test dengan tak study pape sebab siapkan report. pergi test terbangun lambat sebab tidur pon lambat.dengan bangganyer aku pergi test tak mandi..bahagia giler. nak tahu kenapa die suruh rush hantar semua assgmnet and nak buat test pagi-pagi buta? sebabnyer die nak balik KL!!!vavi la. belum habis sampai di situ. baru-baru ni dapat tahu semua lab report yang kiteorang buat tu dapat markah below 20 over 40. dia kata semua salah buat. demmm tak kan lah 1 kelas bolah salah buat kan..

sekarang ni perempuan tersebut dengan bangganyer buat hal lagi. presentation patut esok (2 nov) sekali dia baru cakap kat dekan nak buat presentation esok. and dekan tak bagi buat any presentation or class on study week. so die antara suruh buat after final (never la bodoh nak buat lepas final.orang nak balik rumah dah) or on 12 nov time tengah-tengah final (woi ku ade paper lagi la lepas tu bodoh)

banyak sangat sebenarnye masalah dengan die ni..tapi biar lah sampai di sini saja carutan aku...haish

p/s:study week dah

2 comments: