BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, June 25, 2010

Toy Story 3

Hari nie actually planning wif my gurlfwens [fana.deana.maz] nak tengok wayang.tapi tak jadi sebab deana tak dapat bak datang btho then plan la wif fana tengok toy story 3 sebab die nak sangat tengok..nasib baik la aku nie jenis universal yang boleh layan semua peringkat umur punyer cerite..kalau korunk campak aku tengok cerite hantu pon aku tengok..korunk campak tengok cerite perang pon aku tengok [tapi siyes aku tak minat cerite perang2..so jangan ajak aku tengok citer perang2].



aku punyer la risau kalau2 cerite toy story tu tak best sebab tak dengar apa-apa aura berite pasal ceritu.kalau tak best memang dah ku pancungnyer si fana tu..sekali tengok perghhhhh memang best...yang paling tak tahan last-last aku dengan fana nangis sob sob sob..agak kelaka la tengok kartoon sampai menangis-nangis..ni baru kartoon kalau layan novel agaknyer da sebaldi dah aku nangis..siyes tersentuh hati aku last-last tu..Andy (owner woody) donate woody n his fwens dekat 1 gurl nie n die sempat main lagi dengan woody n toys die wif that little gurl for the last time..nampak Andy sayang giler kat woody even Andy nak masuk college da...macam hilang best fwen la kot rasenyer..dah la dengan background music yang memang sedih..oh air mate ku terus mengalir..tak sia-sia tiket rm11 aku beli..kalau tengok dengan si muncit mesti da kene sakat kot sebab nangis tengok citer kartoon...hehe...next movie yang aku target is knight and day...wajib kene dapat tengok!!

muke budak sengal dalam toilet

p/s:hari nie je aku da abes rm100...macam air paip je duit aku ngalir...huk3

No comments:

Post a Comment