BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, June 24, 2010

my new blog

ok2...nie blog baru aku...yang blog lame tu dah wassalam..aku delete blog tu sebabnyer kantoi dengan famly aku nanti..dah la macam2 alkisah dari zaman tok kadok seme ade dalam blog..arap2 mereke2 tak ketemu la same ini blog pulak..ngeeee...boleh haru biru idop aku nanti...

aku buat blog bru nie pon sebab si muncit agak bising gak aku delete blog aku yg lame...so time tengah2 mandi terpikir la nak import export blog aku yg lame ke blog baru...so intipati die still same lagi la dengan yang lame..[muncit harap kamu puas hati ye wink2 ^^]
name blog nie pon pelik storydemavie meaning story of my life..layan ayat ala-ala french sebab time tu tengah tengok cite the hunchback of quazimodo (gini ke care ngeje nama die..lantak la)

selamat datang ke blog baru aku ni =)

p/s:tenganh bertungkus lumus mengedit balik blog nie...nak tukar-tukar tapi tak reti....serabut kepala weh

No comments:

Post a Comment