BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, February 10, 2010

minggu yang kononnyer bz

haha..minggu ni aku ingat bz rupenyer tak..ku ingat ade 2 or 3 test rupenyer 1 test je ade..masyukkk..haha..1 test pon mau pecah pale otak aku bace pasal industrial safety..aku benci membace tapi kos aku adalah kos yang memang kene bace 99%...juling biji mate tengok segela huruf..last-last yang keluar dalam test bende yang aku tak bace..haishhh..keciwe jiwe dan mental aku..da la duduk belakang sekali..depan aku pulak aku suruh die tulis jawapan besar-besar kalau boleh 2 line punyer kasi si mate rabun nie nampak..tapi die pergi tulis kecil-kecil...aku nampak shadow-shadow hitam je...tak boleh harap betol..geram-geram..conclusionnyer aku main goreng je la part esei test tu...harap-harap betol la..aku ikut pemahaman aku yang selalu termenung dalam class je..

habis tu bz buat ape dis week??aku bz wif in the making of poster for the environmental day...meh la datang ramai-ramai 22 feb nanti..tak datang pon tak ape..tak ade la orang nak tengok aku present about climate change..hehe..tak ade orang lagi bagus..selamat...yang pening bukan ape..tibe-tibe budak group suruh gune adope..aku dah 2 tahun tak sentuh adope..dah la installer adope semua tak ade...berlari-lari kambing la aku mencari siape ade installer adope..dah buat punyer buat..lecturer kate die tak berape nak paham..bayangkan poster nie bukan poster yang ade gambar besar-besar yang selalu terpampang kat tepi jalanan tu..tapi poster nie wordy and less pictures..mau kene sumbat abstract la, intro la, solution la...da macam report aku tengok...edit punyer edit terhasil la cheap poster look a like by bella..haha..lepas tu sekali budak-budak ni kate save A1 paper size..teng..mane aku tahu A1 paper size ape wif die punyer resolution..haram betol...so aku men save je la ape-ape size yang aku rase betol..don't banyak-banyak complaint k lecturer..i da buat yang termampu..group aku punyer target senang je..tak nak menang dalam pertandingan poster tu sebab kene present 2 times..malas weh nak cakap banyak..dah la judge die bukan calang-calang orang...sempoi-sempoi sudeh..nie dah hantar tak tahu la ape pengakhiran poster tu..reject or accept..aku elok-elok semangat nak hand over sendiri soft copy..kalau ade ape-ape yang miss tak puas hati sempat lagi aku nak edit..tapi die pulak tak ade..its ok..asalkan dah hantar..settle sudah kerje aku...

carutan dikala bosan
Q: nani o tabemashooka
A: sandoicchi o tabemashoo

A: sakana no ryoori o tabemashoo
B: Ee, tabemashoo

Q: robii ni nani ga arimasuka
A: terebi ga arimasu

Q: kippu ga nanmai arimasuka
A: nimai arimasu

Q: gakusei ga nannin imasuka
A: futari imase

haha...siape rajin sile translate eh

p/s:tak sabar menanti hari holiday..hip hip hoorey!!!

3 comments: