BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, February 22, 2010

love your mother nature

hari nie fakulti aku telah menganjurkan Environmental Day sebab kiteorang ade ambil subject environmental management and sustainability..sempena Environmental Day nie semua students yang ambil subject environment kene present poster about the global issues yang tengah hangat bagaikan pisang goreng yang baru keluar dari kuali...ape kejadah punyer perumpamaan..so group aku dapat tajuk climate change and dengan jayanyer aku tak yah nak present sebab 1 group 1 wakil aje yang need to do all the talk..wartawan pon ade jugak tadi..so wait la 4 da surat kabar..surat kabar ape aku tak ingat la..metro kot...tapi muke aku tak masuk la..sob2..aku bukan la gile glamor ok..maybe masuk berite kot...sebab ade cameremen..haha..perasan je lebih..

about the presentation ade 25 group yang present tapi die akan choose 5 group yang the best untuk present dalam dewan..huhu..cuak owh kalau kene present dalam dewan..ramai mate yang memandang aku nanti..koya lagi...group aku mule2 tercalon..aku macam teng???apakah??dah la poster tak ade conclusion and reference...tibe naik pulak top 5..muke budak group semua dah cuak..termasuk la aku walaupon tak present...sekali judges bincang2 lagi group kiteorang tak dapat..bagus2..kami tak mau pon jadi top 5 (nak senangkan hati la tu)..

last sekali kiteorang kene tanam pokok and buat pokok tu as anak angkat..wawawa..kene jage pokok tu..pokok mangge weh..lepas nie boleh makan..haha..jangan sesiape berani-berani hancurkan pokok belakang blok w..aku sekeh-sekeh kang..

layan pictures la ape lagi

some of my group members...poster belakang tu aku yang buat..sangat simple..huhu

dalam dewan time tengah bosan dengar presentation..tengok sit belakang aku tu kosong..awal-awal penuh dengan budak laki class aku..memang tak boleh buat calon suami

our pokok mangga is the biggest among other pokok..pokok nie dijage dengan gabungan 2 groups and prof aku..hehe

kiss from your mummy..haha

prof aku memang sangat semangat tanam pokok

minum la anak ku..mesti tumbuh besar-besar tau..mummy nak makan buah mangga nanti =)

p/s:dis week gonna be a crazy and tiring week 4 me

4 comments:

  1. kau tanam pokok kak?
    alamtnya esok lusa, ajal lah pokok tuh..

    ReplyDelete
  2. mne ade...sihat pkok tu nti tau..baje seme dah letak

    ReplyDelete
  3. de gak aku usha2 td...
    xprasan lak poster ko tuh..

    huhu... tak sempat ko nk merasa buah tu..
    pokok besar bile kje nnt..
    xpe, kasik junior2 ump..dpt pahala..
    ahaks..

    ReplyDelete
  4. huhu..poster aku tersorok sikit..low profile

    sempat2...ade mase 2tahun lg die nk mmbesar..
    nk merase gak hasil tgn sendri =)
    msti sgt delicious..

    ReplyDelete