BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, February 4, 2010

angin puting beliung

kebelakangan nie mood aku sangat-sangat tak baik..dalam 1 minggu nie macam-macam bende yang jadi..and most of it perkara-perkara yang boleh menaikkan angin aku..bila aku mula serabut kepala..serabut perut..mula aku nak marah-marah and mencarut sana sini..maaf mulut aku memang kuat mencarut..ade je binatang haram yang nak keluar dari mulut nie..bukan tak nak berubah..memang nak berubah..sebenarnyer tengah dalam proses nak berubah dah pon..tapi...disebabkan perkara-perkara yang tak diingini ni la yang membuatkan nafsu aku nak mencarut tu menjadi semakin tinggi..

serabut??ape yang nak diserabut kan??macam-macam..seriously sekarang ni semua bende tak kena..dah la dengan penyakit yang tak baik-baik lagi..sape entah yang bomoh aku..dengan serabut assgmnt..orang semua bertungkus lumus nak test aku sebuk dengan assgmnt..and most of it yang buat aku cepat marah is bcoz of personal factor..sebab personal factor tu la laptop aku hang je aku da nangis..kepale baru terhantuk sikit pon dah nangis macam batu besar jatuh atas kepale..semakin menjadi-jadi perangai kebudak-budakan aku ni..bukan ape...tapi bila da banyak masalah kite pendam..bende yang sekecil semut pon dah boleh buat kite rase sangat-sangat terganggu..serious nie aku cakap..semut datang kat ubat batuk aku pon dah cukup buat aku naik angin..dah la tadi buat proposal research kene hentam habis..adooiyaii kene start all over again la..

so conclusionnyer....aku tak ade tempat nak mengadu..so blog nie je la tempat aku dapat luahkan perasaan..nak mengadu kat kawan..kawan pon ada masalah jugak..ade yang nanti cakap "ko bella bile sedih baru tau nak koll eh kalo tak jangan harap" hurmm..maaf kalau selalu menyusahkan orang lain..bukan sengaje..tapi betul jugak bak pepatah seorang kawan kepada aku "hidup nie kene independent..jangan selalu bergantung kat orang" and bak kata pepatah bella "jangan mengharapkan sesuatu dari orang lain, sebab orang tu mungkin tak dapat nak penuhi kite punyer expectation. kite just boleh harapkan diri kite sendiri je sebab kite lebih memahami diri kita "

p/s:penat!!!

No comments:

Post a Comment