BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, February 27, 2010

meet my gurl fwen[i'm not les ok!!]

semalam out wif one of my gurl fwen..oppsss..i'm not les ok...lepak wif farhana roslan n akma (kawan farhana) at kuantan..die pick up aku at ump bcoz die dari uniten muazam..

1st destination....ECM....farhana dapat beli seluar skinny jeans yang agak smart n make me wanna buy it to..tapi tak ape la..lupekan aje harapan nak bershopping tu and 1 white wedges...
about pukul 3 kami gerak ke mega..time ni memang tak sentuh makanan lagi..demmm hungry time nie..so drop akma at mega..aku dengan farhana dok mengidam nasi beriani..so we main terjah je jalan sampai nampak kedai mamak...dah la aku nie jenis tak ingat jalan..lepas tu farhana pulak memang tak tahu jalan kat kuantan..so sangat mencabar eh for us nak cari nasi beriani..tapi nasib baik jumpe.tuah orang lapar kot..huhu


after dah makan kiteorang g mega balik..n aku jumpe abg syawal..die my cousin ok..no scandal-scandal huk3..die ade wif 2 lagi kawan die..so aku off dulu g shopping wif farhana tok dapatkan 3 baju..wah banyak gile mak cik tu shopping..ok 4 information aku just beli mascara n tak shopping pape barang..this is 1st time ok..target aku memang nak teman member aku je..

5.30 kiteorang gerak g TC (teluk cempedak) pulak..saje2 lak lepak-lepak tangkap gamba..dah puas posing atas pasir..mereke balik..aku stay lepak dengan abg syawal n the gang..


lepas tu g ECM balik..sebab member abg syawal nak g PC fair..9.30 kot balik UMP..dowang antokan..itu je lah kot aktiviti aku =)

p/s:hari nie tak tahu nak buat ape.....malas la..

No comments:

Post a Comment