BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, March 26, 2009

trime kasih cik naz (.")

.:T H A N K Y O U S O M U C H:.

Pada 25 march
student OSH dapat makan 2 kek dari secret recipe


kek yang sangat delicious

nak tahu sape yang belanje kiteorang kek nie??
name di cik naz..lelaki tau
die lecturer dari luar yang mengajar kiteorang industrial toxicology
semalam merupekan last day die ajar kiteorang
sangat terharu la die belanje kiteorang kek
sepatutnye kiteorang yang belanje die..
bcoz tande trime kasih sanggup ajar kiteorang
nie da terbalik
tapi ape2 pon
kiteorang yang 22 orang students berjaye habiskan ke22 kek tersebut dengan jayanyer..
siap aku bawak balik lagi kasi rumate aku
huuhuu
tapi...aku megalami sakit perot lepas makan kek
terlebih makan kot..
cebab lepas dah melantak kek aku g makan nasi puas2..
hahahaha..
nie seme sebab in the proses nak naikkan weight

kek yang selamat dimakan oleh rumate2ku.licin abes

WE LOVE YOU CIK NAZ
LAIN KALI BELANJE LAGI ^__^

p/s:nak sangat balik rumah hari ahad nie coz ade buat besday ina..mesti ade kek gak..huwaaa!!!nak balik...tapi banyak keje...tak dapat nak bali..ngidam kek coklat fudge dari secret recipe ^0^

6 comments:

  1. shah br kasi aku mkn kek coklat indulgence..
    best siot.. =)

    ReplyDelete
  2. gud 4 u...
    xpe2..
    aku da bantai 2 kek pon cukup berpuas hati...
    ko da dpt adiah ape???

    ReplyDelete
  3. kek mahal msti lah sodap..
    huhu..

    ReplyDelete
  4. huhu....
    sy still ngidam lg nie...
    jom blanje sy
    huhuhu

    ReplyDelete