BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, March 3, 2009

aku tetap aku

lantak la ape orang nk cakap psal aku..
aku tetap aku..
aku da memang camnie..
aku xpenah amek peduli ape orang nk pasal aku..
lantak korunk la.
aku still bahagie lg..
aku malas nk amek kesah ape orng nk cakap psal aku..
sbb ape eh???
sbb just akan menyakitkn ati kowt..
bek buat xtau je...
kn lg bagus..

korang nk kate aku sombong ke..
kurang aja ke..
degil ke..
kasar ke..
xdek perasaan ke..
boros ke (duit aku asal korng yg ssh)..
aku xkesah..
bcoz aku tau sape aku yg sebenar..

kalo nk soh aku berubah..
make sure korung berubah dulu..
baru boleh soh aku berubah..
care aku senang je..
korang xcari pasal gn aku..
so aku xkn cari pasal gn korang..
n jgn sesekali cabar tahap kemarahan aku..
sekali korang wt aku marah...
korang akan lihat perubahan dalam diri aku..
lg 1...aku just akn mintak maap bile aku rase aku bersalah..

itulah aku..
nk aku berubah....
xpayah la...ini mmg care aku..
aku akan berubah sendiri...
tp utuk kebaikn aku..
aku trime ape org cakap pasal aku..
tnpe menunjukkn sebarang riaksi..
mungkin ade yg xpuas hati gn aku..
like i care..........


3 comments:

  1. yela...
    name ko mmg nabilah hani..bukan cik bedah or wutever...huhuhu....

    ReplyDelete
  2. [remy]
    aku blur bae komen ko....

    [adie]
    name ko pah bedahkn..huhu

    ReplyDelete