BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, March 17, 2009

duabulan <3

my fruit heart <3
Watashi wa anata ga inai node taihen sabishii

tangal 17 january.....
si die anta assgmnt yang diberi oleh rumate die
die anta assgmnt nie time kat teluk cempedak..
after nampak babi hutan..hahaha

kini 17 march...
K A M I da genap dua bulan...yea ^___^
still baru lagi..
tak tau la die ingat ke tak tarikh nie..
dalam due bulan nie mcm2 kiteorang lalui..
gadoh da semestinyer la..
perang dingin pon memang wajib...
majok..da memang keje si die..
epi depi ofcourse la hehe ;p

perangai die nie susah betol nk paham..
kadanag2 ok..tp boleh berubah mood tibe2..
bile die start moody..muke cam singe betine..
takot....
tp yang tu lah yang aku sayang <3
nk buat macam mane..hehe
rumate aku kate...aku nie banyak bersabar gn die..
maybe betol kot..
kalo xsabar ngan die K A M I maybe tak tahan sampai dua bulan..
betul x???

ps: kepada si die..thanks a lot<3>

8 comments:

  1. eheh....tarikh aku tu...
    aku 17 Feb..
    lala...


    nk gak 17 ko nih..

    ReplyDelete
  2. eppy 2months anniversary
    hope eppi alwayz oke :)

    ReplyDelete
  3. trimas....
    harap2 dapat thn mcm cik Yana..
    hehehe

    ReplyDelete
  4. dpt thn cm cik yana?
    cik yana ngn hubby xsmpai sebulan pun lg la syg
    msih bru lg..
    ktaorg nk cintan cintun pas kawen je
    huhuhu insyaALLAH..amin

    ReplyDelete
  5. la ye ke....
    huhu..
    sgt sweet...jeles i..
    hehe..

    ReplyDelete