BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, March 11, 2009

aku akan kehilangan ko ke???

nie ditujukan khas untuk seorang teman......

aku telah merahsiekan satu perkare yang sangat penting dari seorang kawan..
aku rahsiekan sbb aku takot..
takot kalau kawan nie tau die akan mule nk menjaohkan diri dari aku..
aku tak nak hilang kawan mcm die..
kawan yang boleh aku cite mcm2 kat die..
kawan yang mcm teman tapi mesre..
kawan yang baik cm die..

tp....
mlm nie..
die telah dapat tahu rahsie yang aku simpan..
die kecewe dengan aku..
maafkan aku...
kali nie aku ngaku memang salah aku..
aku harap kawan aku still akan contact aku..
n kiteorang boleh ketawe mcm biase..
n gurau cm selalu..
aku harap sgt2........



ps:sgt frust n penat da hembus hingus :'(

5 comments:

  1. it's not nice 2 cry over other guy..
    aku dh ckp an..
    ckp byk kali dh..
    jgn rahsie..
    tp kau rahsie gk..
    ikutkn sgt ckp laki kau 2..

    ReplyDelete
  2. [bna]
    bkn cbb die jew..
    time 2 pon tgh dingin with laki aku...
    2 yg bertambah2 tensen..
    haish...

    ReplyDelete