BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, August 16, 2011

My New Baby ;3


untuk mengisi mase lapang aku yang sangat la lapang waktu cuti ni. aku telah mancari hobi baru iaitu menjahit.ngeee =) di bulan puase ni daripada tidur baik aku buat bende yang berfaedah cikitkan. so tercipte lah anak aku yang baru. hehe

1st try
tersalah design so jadi macam alien cikit

2nd try
jadi lah cikit walaupun muke die senget-benget, kaki panjang sebelah, tangan panjang sebelah nad telinge pon panjang sebelah. asalkan tak ade rupe alien =)
isi die aku operate dari teddy bear lame-lame kat umah aku ni. banyak sangat teddy bear tapi dok atas almari kutip habuk je. so saye korbankan die untuk mencipte anak patung yang baru

hasil penat aku 2 hari. mummy love you ;3
die akan di bagi ke uncit

p/s:chow dulu nak buat kuih raye

No comments:

Post a Comment