BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, August 5, 2010

suffer-ing

amaran keras dari pihak berkuase kalau anda tak biasa buang sampah dirumah sile jangan baca!

dammmmm stupidest assignment ever yang aku pernah dapat...disebabkan tajuk subjectnyer solid waste maka dengan itu die punyer assigmnet kene kaji sampah....dammmm lagi...sile tutup hidung anda....haha...sape la yang nak kaji sampah????budak-budak osh la sape lagi yang akan buat kerje-kerje yang pelik...duduk dengan 10 kg sampah yang ambil dari cafe about 30 minit with all the lalat-lalat, bau busuk and ade flying thingy yang macam lebah.. bukan takat ambil sampah ok..kene korek-korek and asingkan sampah ikut category die...yuksssss....dah pulak tu kene ambil bacaan for 5 days...double yukkssssss!!! aku telah meluangkan masa yang terindah besama-sama sampah....

nak aku cakap ape yang aku korek-korek???haha ko g tengok tong sampah kat dapur ade ape..bende-bende cam tu lah yang aku jumpe..isi ayam..isi ikan..sisa makanan...ok tak nak sebut dah sebab aku dah terbayang ape yang aku nampak siap ade bau lagi...

p/s:aku ade 3 hari lagi kene korek-korek

No comments:

Post a Comment