BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, August 29, 2010

cerite kedai cafe

dengan jayenyer aku, rumate ku n member rumate aku bergaduh dengan abang cafe malam tadi..bukan saje-saje nak cari gadoh...abang tu yang start dulu..

kami ber3 ni dalam pukul 1 pagi lebih-lebih turun cafe dengan harapan nak beli makanan sahur..aku tanyer la abang cafe tu "bang telur bistik ada tak?" abang tu cakap ade..aku pon oder la telur bistik 2...aku pon tunggu la dalam setengah jam nak tunggu telur bistik sambil tengok n bola MU lawan ape entah...tunggu punya tunggu akhirnye siapla telur bistik tu..aku pon bukak la bekas nak tengok order tu betul ke tak...sekali aku bukak!!!! jeng jeng jeng die buat telur goreng mate kebau + sos cair...aku tak dapat la nak imagine muke aku camne yang pasti aku memang gelak la tengok keadaan telur bistik aku yang daif tu..yang lagi 2 tu muke memang paling jujur la..siap cakap lagi "ape mende ni???"....kiteorang pon soh la abang tu buat yang baru....

setengah jam kemudian.....siaplah telur bistik selepas die panggil orang lain untuk masakkan...n sekali lagi kami kecewe,,,rupe dah ade dah macam telur bisti..tapi telur kosong la..tak ade pape isi..demmmmmm betol...
kiteorang: ada ayam tak dalam telur ni?
cafe: mane ade ayam
kiteorang:telur bistik bukan ade ayam ke?
cafe: telur bistik mane ade ayam..macam ni la telur bistik...telur bungkus baru ade ayam
kiteorang: ade ayam la..selalu makan ade ayam
cafe:ni tak biase makan kat luar ke?
kiteorang: sebab selalu makan kat luar la kiteorang tahu ade ayam dalam telur bistik...cafe sebelah pon ade ayam jugak
cafe: kiteorang masak care kiteorang..tak same dengan cafe sebelah.

akhirnya kami ambil 2 ketul kepak ayam dengan harge 1 sehinggit..tak nak aku bayar mahal-mahal..dah la kecewe dengan telur bistik..

No comments:

Post a Comment