BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, April 15, 2009

study stido


study week sudah bermula n aku......
mesti la struggling myself tok menghabiskan seme subject yang masok final nanti..
1.industrial psychology
2.industrial toxicology
3.industrial hygiene
4.hazard recognition & risk management

seme nie memang killer subject la bagi aku..n carry mark aku sangat2 la tak dapat nak membantu aku dapat A. A- pon susah kot nak dapat.hehehee..
mampos aku lagu nie weh..
one more thing, since start study week nie..every evening aku turun p bantai softball..
release tensen kat padang..
daripade aku dok tido petang2..baik aku menyihatkan tubuh badan aku nie..
tp.........tiap2 hari pon bangun pkol 11 until 1..cmne nie..
start blaja pon mesti la da lambat..ish2..bella2...

p/s:tgh study industrial psychology..aku baru je berjaye abeskan bab3 pasal job analysis..petang nie nadia da cakap awl2 aku wajib turun men softball.huhu.baru plan nak tido petang nie.hehe.even aku tak dapat g MASUM tapi semangat aku nak main still ade k..cume semalam je aku tak tau ape jd kat aku..aku kureng sikit semangat nak men softball.bola seme aku tak tangkap.men elak je..pas 2 besenyer aku kejar bola kalo terlepas..tp semalam aku just jalan jew.malas nk kejar.penyakit apakah itu??itu kite tak tahu..hahahaha

1 comment: