BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, April 28, 2009

bella sudah pokai ='[

jam laptop da menunjukkan pukul 1.13 pm
study baru part hafal maksud hazard (tajuk 1st)
ape aku buat dar pagi td eh???
pagi ke??
rase2 bangun pukol 11..pagi la tu kan..
hahaha...
perot pulak da berbunyi menandekan kene makan..
bile nak g makan eh???
itu aku tak tahu lagi..
kene tunggu rumate2 aku nak g makan baru aku makan ^^
da lapar nie..........

sebenarnye da 2 minggu aku just makan sehari sekali..
kenape???
ha....sebab aku da pokai..
aku sekarang nie just ade rm20 dalam almari aku..
n rm20 tu aku tahan untuk sampai abah aku ambil aku balik umah..
bile 2???
ari jumaat nie..yea balik umah......
so...aku just boleh belanje sehari rm5..
sakit weh....nk kene ikat perot..
da la aku da kurus..
mcm ginie boleh kurus lagi aku nie..
tak mahu tak mahu!!!
da la nafsu makan aku nie kuat...
i need fulus!!! really bedly

takpe2....
balik umah nati...
aku makan puas2 n banyak2..
cbb mkn kat umah free..
n depan umaha ku ade mcd..
ari2 pon aku boleh bantai mcd..hahahahaa xDD
pas 2 dok mengange depan tb..
sure naik balik berat aku..[pemalas]

p/s:ari khamis nie nak kuar gn si die..tp da tak ade duit..takkan acik nk mintak die blnje kite..mcm segan jew..haish =.= tapi....nak sangat kuar dengan die..cbb ari jumaat aku da nk balik cheras..2 bulan la tak jumpe die..pas 2 next sem die start blaja kat pekan..mesti la penat nak ulang alik balik dari pekan ke gambang..mesti la da takde mase tok aku..huwaaaaa!!!

7 comments:

  1. meh beli megi kat bro... sebungkus rm1

    ReplyDelete
  2. huhu..tok sey makan megi...
    tgh exam..
    nak makan chicken cop black paper..
    hehe..demand..

    ReplyDelete
  3. besa la wat bisnes katekan...

    tgk paper jugak bella oii..cam bro sem nie 2 paper je.. if byk paper sgt..takut majikan bro xbg pelepasan untuk bro amik exam huhu (bro kan dah koje)

    lg satu bro dah habis berlajar dah..last jumaat my last paper (hope xde kne repeat la kan)

    ReplyDelete
  4. boleh bankrupt bisnes gitu bro..

    owh..2 je..bestnyer..kalo amek bnyk2 xlepas ke bro??

    amin~harap la tak..ala..bro boleh buatnyer la..mke cm kompiden je (mcm pnah je tgk mke bro jwp exam)

    ReplyDelete
  5. nk tau bro jwab exam cam mne..usha je la entry bro yg lame2 pasal exam.. xpyh susah nk belek..kat belah atas bro de buh search box..just taip je perkataan "exam" sure jumpe..

    company mane yg izinkan pekerjanya amik cuti byk2 he..23x

    bisnes mmg cam tue.. skrg megi dah mahal pe.. 5bungkus pun dah 4ingt lebih..dulu 2ingt je

    ReplyDelete
  6. okeh2 nti sye tgk....

    huhu..sye xrajin mkn megi so xtau perkembangan megi2 nie..sye mkn biskut je ble xdek mknn..hehe

    ReplyDelete
  7. hoho....


    xpe2 blk umah nnt ko blsh mkn smpai knyg2 ok?


    sm la kite dh pokai..

    ReplyDelete