BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, April 13, 2009

shark vs polisas

date:12 april 2009
venue: padang kemunting

semalam (ahad) UMP aka shark buat friendly match dengan budak polisas..
memang best giler la dapat release tension kt padang 2..
dapat jerit sepuas hati n psycho bdak polisas..
and yang paling best is shark menang.
ulang suare "SHARK MENANG!!!!"
total score is
19(SHARK)-7(POLISAS)

ump (blue n white) and polisas (yellow)

go shark go!!!

penyokong2 setie UMP (cube teke which one aku ;p)

time game:ooi as pitcher..kawaii
ma beloved coach ;*

model padang yg tak bertauliah..hahaha

anyway guys..korang main memang sangat mantap la.
aku sayang korunk seme..
time MASUM nanti main all out..huhu
gud luck kamu semue..

p/s:aku nak sangat ikut dewang g MASUM kat kedah nanti..tapi...UMP kasi 2 gurl je bleh ikot. yang nak ikot plak ade 3 oarang.so aku pok mengundurkanlah diri.bagi yang lain ikot.so aku cuti nanti just dok kat umah bine lemak je la..hahahaha..tengah sedey tau nie..da la gurl team tak dapat buat lagi.so tak dapat anta g MASUM.still tak cukup orang.haish =.=

2 comments: