BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, July 9, 2011

EMPIRE

hye peeps ;P

last week saya hangout with my beloved friends (maz, midy, nad). well its an unplanned hang out. and saye just follow mereke. 1st kiteorang pergi UITM SA and it is the 1st time aku jejak UITM and it's BIG. jaoh berbeze dengan UMP. confirm aku kurus kalau duduk sane tak de transportation. a bit jakun la pergi tempat orang. and aku also dalapat tengok UNISEL SA and it much smaller compared to UMP. aku ingat UMP tu dah cukup kecil da. ade lagi u yang lagi kecil.

and we eat and eat sebab lapar. then kiteorang bergerak ke EMPIRE sebab midy nak try macaroons kat sane, and aku pulak macam orang kampung "ape tu empire?". so mereke pon bawak la orang kampung ni jalan-jalan g empire. huhu. and i bought macaroons and its delicious. wanna buy it again.

at cotton on
jatuh hati dengan satu baju. tapi time ni tak cukup duit. so tak dapat la nak beli

kami yang jakun ;P

p/s:malam tadi tak dapat tidur nyenyak sebab teringatkan PSM yang tak dapat nak buat lagi. sampai nak termuntah rase sebab takut sangat dengan PSM. kinda jeles dengan member-meber yang dah dapat collect data and boleh move on with thier reports.haish

No comments:

Post a Comment