BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, January 24, 2011

KERAK completely shut down

apekah KERAK?? KERAK ialah sejenis haiwan peliharaan aku iaitu seekor kancil berwarne silver. bukan senang nak cari kancil warne silver dalam hutan sekarang. banyak kat hutan batu bata je. on last saturday orang terakhir yang menunggang KERAK telah meninggalkan KERAK di tepi jalan. katenye KERAK dah tak nak jalan. call la epunk menceritekan masalah yang aku hadapi dengan KERAK. maka KERAK pon di kutip la tepi jalan dan di hantar ke pusat pemulihan. malam ni aku dapat berite pasal KERAK dah memang tak boleh hidup langsung. sob sob sob. sedey tau. sebulan lebih aku jaga KERAK tu. macam ni pulak nasib die. akan ku nantikan kau pulih seperti biase wahai KERAK. dah banyak ko berbakti untuk aku

gambar ini diambil ketika kali pertama aku menunggang si KERAK


p/s: ternanti-nanti bile abah nak belikan kerete untuk aku

No comments:

Post a Comment