BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, May 25, 2010

cari jodoh

oh blog ku tercinte dah lame aku tak bukak ko..update pon tak..dah bersawang ko rupernyer..huhu....setelah lame aku biarkan blog nie..hari ni hati aku terbuka la sikit nak update blog nie..siyesly memang aku dah lame tak tengok blog aku nie...cian die kene tinggal lame-lame...

update nie pon sebab teringat yang mama pernah cakap dulu "kakak (aku la tu) dah nak masuk 3rd year kat ump tu kalau tak ade boyfriend susah kakak nanti" haha..best tak statement mama aku...aku macam tersenyum lebar ala-ala kambing biri-biri dah time ni..macam bahagie giler..tanda-tanda dah dapat green light la tuh..warghhhh...bahagie bahagie..

aku pon ape lagi terus tanye ciri-ciri menantu yang mama nak (bukan terus bagitahu pasal si die eh..sorry sikit)..mama cakap tak kesah asalkan study sebab nanti sure-sure ade kerje..si die study so pas da ciri-ciri menantu mama..hehe...

aku terkejut bile mama start cakap pasal bf..agaknye at one point parents kite lagi-lagi mak kite akan start risau bile tengok anak perempuan die macam tak ade boyfriend...mestilah risaukan nanti tak berlaki anak gadis die jadi andartu pulak...agaknyer gaye aku nie macam jenis tak ade boyfriend bile balik umah..kalau lepak pon dengan perempuan je..lepas tu acik duduk umah je..mane ade keluar sangat..kalau keluar pon lepak kat mcd depan umah tu...haha..lifestyle orang bujang...

bile la agaknyer aku nak bagitahu mama pasal si die...takut nanti mama pergi cari yang lain untuk aku kalau aku nie lambat sangat..nak tunggu umur 21 tahun ke??arrrr macam mane nak bagitahu eh..nak suruh si die datang umah ke??terkejut mama nanti..huhu...akan ku fikir-fikir dan renung-renungkan perkare nie dalam-dalam =)

3 comments:

  1. ahaa...
    time raye mmg seswai ajak si die dtg umah..
    try la...

    ReplyDelete
  2. haha..nak pulak die tu datang umah..dah la jaoh...tunggu masuk minang kot baru die datang umah...hehe^^

    ReplyDelete
  3. oh geetu~~

    blog ku pun lame x berupdate..
    huhu

    hey3

    ReplyDelete