BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, February 21, 2009

go to hell

arggghhhhh!!!
tensen aku gn sorang pompan nie..
aku gelarkn die as 'badak' bukan name sebenar..

aku xtau la what her problems with me..
tp mmg since 1st sem die mmg xsuke aku..
aku rase aku xpnah la nk kaco life die or what so ever.
but maybe sometimes mulut aku nie just straight foward sgt or sometime ape yg aku ckap bleh wt org terase..
tp aku sebenarnye xpnah la nk perli2 org..
just the way i talk la..
tp tok pompan prangai cm die..
die mmg layak la kne sound..
kalo x disound mmg die pk die la pling purrfect in dis world.
tp aku xpnah la berkesampaian nk sound die psal prangai die 2..
kalo die da buat aku explode mmg aku da xpk malu die da!!
aku pk marah aku je

aku tau die slalu perli aku..
n ble aku kuar bilik she always talk bad about me..
tp aku wt bodo je la seperti biase..
die pnah kutuk akunyer lifestyle dpn2 aku..
even die x tujukn pde sape..
tp aku tau die maksudkn aku...

hello beb!!da aku mmg dilahirkn dlm famly cmnie ko nk ssh asl!!!
ko xpuas ati aku slalu dpt ape yg aku nk..
n ko xpuas ati idup aku senang cikit asl????
ko pon always dpt ape yg ko nk n i think ur life lg senang kot..
u never had a problem with money right...

pnah skali aku kuar bilik jew trus dgr die maki2 aku...
beb aku ade kt dpn pn2 je la..
igt aku nie pkak kew..
ko igt ko always right la..
nobody likes the way u act la..
ur friends seme pon x suke care ko treat dewang la..

slalu kate aku kuat shopping n bli barang2 mahal..
please la..
pas 2 siap time aku xdek kt bilik geledah almari aku n tgk my stuff..
pas 2 ckap "bella nie suke beli barang mahal2.tgk bnyk gile baju die.die mane maen baju rm50 ke bawah.slalu beli brang mahal2"
haha!!!what is ur problem ha??
ade aku show off kt ko ble aku bli barang??
ko je yg slalu show off kt aku bile ko bli baju or whatever...
da la selongkar barang org pas 2 sempat ngutuk...
mmg nk kne flying kick!!
ko 2 lg bnyk shooping dr aku...
aku xpnah pon nk tego ko...

pompan nie ade msalah ckit..
aku rase die jeles gn aku..
2 psal since 1st sem lg die xsuke aku..
aku dpt tau time kt skola dulu die je la yg nk outstanding..
so ble da ade org yg lg outstanding dr die..die rase diragut kebahagiaan die..
wahaha!!
kesiannye..ade gak org cm 2..
da la ske nyebok psal org len..
mulut mmg kurang aja giler!!!

time nk gune barang aku or nk mnx tolong aku..
pndai pulak ko bermulut manis eh..
bile da hidup berdue gn aku pndai pulak ko jge kate2 ko..
aku x kempunan pon nk berbaik gn ko..
just akn menimbulkn mslh dlm idop aku je..
aku ske idop aku yg skarang nie..just buat bodo with every words that u said..
hahaha..

lg 1 aku xske pompan 2 tau psal life aku..
coz die akan kutuk kite..
kalo die tau sape bf kite..xkesah la sape2...
die akn kutuk gak..
dpn2 tau..bkn blakang2..
pnas ati..
mmbr2 aku yg kne 2 mmg sgt kasihan la..

ko akan dpt balasan blik slepas ape yg ko buat kt aku n org len..
ko xtau brape ramai org bnci kt ko tau!!!

ps:aku bahagie bile si badak xdek bersame aku..lalalalala

13 comments:

  1. kau ckp pasal roomie kau an..
    kau?
    baju rm50 ke atas?
    haha.. kau kene melutut kt abah dulu kalau nk baju rm50 ke atas tau..
    baju kau 2 sume beli bundle2 an..
    yg secondhand plak 2..
    agagaga~~
    org mcm aku br dinamekn kayo..
    kau 2 mane de duit..

    ReplyDelete
  2. bella...
    ko sound je la die..
    da la ko 1 blik ngn die smpai abeh sem ni..
    klu ko leh mrh2 aku...
    nape ko xleh mrh die pulak?

    ReplyDelete
  3. [bna]
    hahahahaha..
    ko 2 nk bli bju rm30 pon smpai kuar msok kdai 3 kali..
    blah la ko..
    xyah merayu kt abah pon..
    boleh jew dpt..
    ngeh2

    [huda]
    just wait n see what will happen 2 her

    ReplyDelete
  4. giler ar ko...
    ganaz giLer rumate ko...
    seb baEk cek wan tak cma tuh..hahahaha
    aku rase la kan,
    pasney ko kene la pakai baju yg tampal2...
    buruk sket...
    maybe tuh yg dye nak...huhu
    ala...
    biase la tuh...
    dye jeles sgt ngan ke'comelan' ko...
    biase la...
    ko kan lawa, cute..huhuhu
    tapi ape pon, citer pasal rumate ko mmg bez...
    ko penah tgk tak citer IP MAN?
    aku rase, ko kene blajar kungfu ngan beliau
    sebelom ko tiBai budak tuh..
    pergh...idea paling jahat aku bg

    ReplyDelete
  5. wow...ngamuk nmpk huhu.... mmg de prob kot budak tue... besa la..pompuan ade jugak yg jenis2 cam nie... sellau jenis2 cam nie susah nk tngok org lebih dari diri sendiri

    ReplyDelete
  6. ya allah..
    byk dose 'adie de virus' ni..
    menipu.. kau? lawa? cute?
    mintak ampunlah byk2..
    haha..

    woi..
    aku kuar masuk kedai 3 kali pasal nk amek berkat..
    ikutkn hati, nk je aku blk umah buat solat istikharah dulu tau..
    haha..

    ReplyDelete
  7. [adie]
    haha..kalo aku bli bju tmpl2 pon die jlesh nk wt cmne???
    nk aku cmpak seme bju aku dlm longkang ke??
    huhu...mungkin la sbb kecomelan aku die jeles..
    agagaga..banggenyer
    ala....xpyah nk blaja kugfu dr IPMAN
    ilmu taekwondo aku pon da ckup tinggi da..

    [framestone]
    ssh la kalo jenis xbleh org lebih dr die..
    kdang2 kite pon nk menonjol gak..
    huhu..
    payah la nk paham pompuan nie..
    ish...

    [bna]
    hahahaha..
    ina jelesh la tu ade org puji aku

    ReplyDelete
  8. mmg susah nk fhm perempuan huhhu.. if buat isteri mahu seksa jiwa dan raga si suami...

    ReplyDelete
  9. suami xpe...sbb lelaki..
    die jelesh gn pompan jew

    ReplyDelete
  10. to bna...
    ur siS camtuh la...
    bNa jer tak taU..hahaha

    tnyer ar kat mane2 lelaki..
    ade tak yg suke same beliau...
    konfem sorang pon takde yg angkat kaki...

    ReplyDelete
  11. sape ckp si suami xterseksa..

    "abg nk tue leh x?? jeles tgk budak perempuan tue"

    belum kes dtg rumah ajak suami, siap kutuk2 umah orang lain..rasanya mahu bersepah rumah tue di ebuat

    ReplyDelete
  12. [framestone]
    hahahaha...
    agk kejam la disitu kate2 anda..
    tp mcm boleh jd gak eh..
    pokai laki..ish2

    ReplyDelete